Можливість тимчасової заміни обладнання

Ми можемо тимчасово надати вам своє обладнання, поки ваше буде на ремонті.

Регулярне навчання фахівців

Наші співробітники проходять спеціальне навчання для обслуговування кожного типу обладнання.

Сертифіковані спеціалісти

Ми маємо офіційний дозвіл на обслуговування обладнання.

Цілодобова підтримка 24/7

При виникненні несправності ви можете звернутися до нас в будь-який час.

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

ДЖБ Legrand і

телекомунікаційного обладнання

ТАРИФИ НА СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Тариф

Заміна частин пошкодженого обладнання

Технічний нагляд за правилами експлуатації обладнання

Оперативна робота над усуненням несправностей за викликом

Планові роботи з технічного обслуговування обладнання

Тестування обладнання на надійність та працездатність

Управління обладнанням по модему або через VPN-підключення

Консультації та навчання з експлуатації

Огляд і тестування обладнання на об'єкті установки

Програмування та налаштування частин обладнання

‒ оплачується окремо

ЧАС РЕАКЦІЇ ПРИ ОБСЛУГОВУВАННІ

По телефону – миттєво, цілодобово.

 

Через модем дистанційного тестування або через VPN-підключення – 30 хв., цілодобово.

 

Виїзд на об'єкт в Києві:

  • при аварії з повною зупинкою АТС - 2 години, цілодобово;
  • в інших випадках 4 години і більше за погодженням сторін.

 

У містах України:

Час прибуття на об'єкт - 4-12 годин в залежності від географічного положення міста.

Ми одна з небагатьох українських компаній, яка має ліцензію на обслуговування обладнання Nortel

Потрібна консультація?

Залиште заявку на консультацію і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

З питань сервісного обслуговування обладнання Legrand, Nortel, Cisco, Aruba та Avaya звертайтеся до контактної особи:

 

КОВАЛКОВ ВАСИЛЬ

Директор

050 416 18 87

050 416 18 87